دوشنبه, ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
دولت و ملّت،
همدلی و همزبانی
صفحه نخست
بانک مقالات
همایشها
همایش های جاری
همایش های برگزار شده
همایش های داخلی به تفکیک
اخبار
تماس با ما
جستجو
شما اینجا هستید:
صفحه اصلی
همایش های برگزار شده
عنوان
بررسی رویکردهای طراحی چندرسانه ای تعاملی برای آموزش و یادگیری زبان
نویسنده (گان)
نیدا عبدالهی حسن رستگارپور لیلا عبداللهی بهنام عبدالهیدانشگاه فرهنگیان پردیس بنت الهدی صدر سنندج
چکیده مقاله
چكيده فناوری کامپیوتر و اینترنت از رسانه های جدید دائمی در روش شناسی تعلیم و تربیت است و هنوز نقش اصلی در تدریس بر عهده معلم می باشد. قدرت اینترنت در مواد آموزشی، نرم افزارها، طراحی آموزشی، آزمونها و ... نهفته است. در میان فناوریهای مختلف، چندرسانه ای ویژگی هایی دارد که علاقه مربیان زبان را برانگیخته و در صورت طراحی صحیح آموزشی و فنی می تواند نقش بسزایی در آموزش و یادگیری زبان داشته و پاسخگوی سبکهای مختلف یادگیری فراگیران باشد. بنابراین طراحی آموزشی چندرسانه ای نگرش، دانش و مهارتی است که طراحان چندرسانه ای و معلمان زبان نیازمند آن هستند. هدف این مقاله بررسی اصول و راهبردهای طراحی چندرسانه ای تعاملی در رویکردهای مختلف یادگیری و ارائه یک رویکرد خاص و یا تلفیقی از رویکردهای مختلف طراحی چندرسانه ای تعاملی برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی می باشد. در نتیجه می توان گفت چندرسانه ای زمانی می تواند اهداف آموزشی و یادگیری دروس را برآورده نماید که جنبه آموزشی فنی داشته و براساس اهداف، سطح و نوع عملکرد مخاطب، سطح و نوع محتوا در یک دیدگاه مشخص یا تلفیقی طراحی شود.
متن کامل مقاله
همایش ها
همایش های جاری
همایش های برگزار شده
همایش های داخلی به تفکیک
بانک مقالات
صفحه نخست
بانک مقالات
همایشها
همایش های جاری
همایش های برگزار شده
همایش های داخلی به تفکیک
اخبار
تماس با ما
خدمات
دانشگاه فردوسی مشهد
متفرقه